poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Poniedziałek :)

Hejka ! ♥
Jak wiecie dziś mamy poniedziałek. -,- Znów do szkoły i wczesne wstawanie. Ja chcem weekend, a najlepiej WAKACJE ! :> Jeszcze 12 tyg szkoły. Strasznie. :< Ale, dobra nie będę się wam tu użalać. Jest fajnie, bo słoneczko, pięknie świeci i wgl jest dość ciepło na podwórku . Co cieszy nie tylko mnie ^^ Dziś w szkole wyszliśmy na dwór na przerwę. Cały czas grałam sobie z Blueberry w UNO ( przeważnie ona wygrywała ) :] Akurat mi przyszła książka od chemii, która była zamówiona jakieś 2 tyg temu. Więc wprost fantastycznie, że przyszła w wyznaczonym czasie. Może wyjdę sobie na spacerek. i już niedługo w końcu pojeżdżę na rolkach, desce i oczywiście rowerze. :d Słyszałam, że podobno wiosny nie ma być tylko od razu lato . W sumie też fajnie, ale jednak chcę wiosnę wcześniej :) A wy ? Jak wam mija poniedziałek ? :>
Stare. Znalazłam jak szukałam zdjęć z wycieczki klasowej :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz